Coldplay та Spotify об’єднуються для запуску нового дизайну футболок ФК «Барселона»

У дизайні буде використаний логотип Coldplay, натхненний їх останнім альбомом “Moon Music”, який вийшов цього місяця (4 жовтня). FC Barcelona та Coldplay мають спільну історію протягом багатьох років, а гімн Coldplay Viva La Vida став неофіційним гімном клубу в сезоні 2008-09.

Буде доступно лише 1899 футболок на честь року заснування клубу, у той час як буде 22 спеціальні футболки, що світяться в темряві, половина з яких буде підписана стартовою чоловічою командою, а інша половина — стартовою жіночою. Усі чисті доходи від футболок будуть направлені до УВКБ ООН, яке розпочало своє партнерство з ФК «Барселона» у 2022 році.

Говорячи про футболку, Coldplay заявили: Ми пишаємося тим, що Spotify вирішили розмістити наш дизайн Moon Music на футболці FC Barcelona. У нас особливі стосунки з містом та клубом упродовж багатьох років. Ми також пишаємося тим, що підтримуємо УВКБ ООН у їхній життєво важливій роботі із захисту біженців та переміщених осіб у всьому світі. Сердечно дякуємо Spotify та FC Barcelona за те, що зробили це можливим».

Футболки з новим дизайном будуть використовуватися в матчі «Ель-Класіко» проти «Реала» 26 жовтня, а футбольна команда FC Barcelona Femení також вийде в цьому дизайні на матч проти «Ейбара» 2 листопада.